رمینگتون از اون برندهاییه که معمولاً آدم از خریدش پشیمون نمیشه. قدرت خوب، کیفیت مناسب و قیمت منطقی داره. برای استفاده روزمره و خانگی کاملاً رضایتبخشه. من مدل AC8820 رو گرفتم و خیلی راضی ام.
مهری
چند ساله از محصولات رمینگتون استفاده میکنم. سشوارهاش قدرت خوبی دارن، مو رو سریع خشک میکنن و نسبت به قیمتشون کیفیت قابل قبولی ارائه میدن. در کل برند قابل اعتماد و خوشقیمتیه.
رویا
من از اتو موی رمینگتون که خریدم رضایت داشتم. کیفیت ساخت خوبی داره، موها رو براق و صاف میکنه. سریع هم داغ میشه.
آرزومندی
چند وقته از ریشتراش رمینگتون استفاده میکنم. اصلاحش دقیق و راحته و پوست رو خیلی اذیت نمیکنه. کیفیت ساختش هم خوبه و نسبت به برندهای همرده قیمت مناسبی داره.
امیرحسین
من از ریشتراش رمینگتون راضی بودم. اصلاح نرم و روانی داره، باتریش خوبه و برای استفاده روزمره گزینه مناسبیه. در کل ارزش خرید بالایی داره.